א . שלמה - עבודות גבס

תכנון וביצוע עבודות גבס ותקרות אקוסטיות

א שלמה עבודות גבס מ-2001

עיצובים בגבס, זו המומחיות של אשר שלמה עבודות גבס!

גבס הוא חומר גמיש ונוח לעבודה, אשר מתאים לביצוע של עבודות רבות ומגוונות. קל מאד ליצור עיצובים בגבס, ולכן הגבס משמש לעבודות דקורטיביות רבות, באומנות ובבנייה גם יחד. חברת אשר שלמה עבודות גבס מבצעת עיצובים בגבס לכל מטרה, ויוצרת עבורכם עיצובים מרהיבים שישדרגו לכם את הבית.

עיצוב בגבס

עיצוב בגבס הוא עבודה מהנה ופשוטה במיוחד. יצירת עיצובים בגבס נעשית באמצעות יציקות גבס או פיסול בגבס, בהתאם לסוג העבודה. עיצוב בגבס משמש למטרות שונות, כמו למשל ביצירות אומנות שונות, וכמובן בבנייה. השימוש בגבס בבנייה הוא נפוץ ומוכר – ניתן ליצור קירות, ארונות, תקרות ופריטי ריהוט רבים אחרים מגבס. אולם הגבס אינו רק פרקי ונוח לעבודות אלה, הוא גם מאפשר יצירת עיצובים דקורטיביים ופריטי בנייה בעלי מראה מעוצב ויפה במיוחד. זהו אחד היתרונות הבולטים של הגבס. עיצוב בגבס מאפשר בנייה של תקרות דקורטיביות, של פיתוחים בקירות ובארונות, של יצירת רהיטים מעוצבים יפהפיים ועוד הרבה מאד אפשרויות. הבנייה בגבס מאפשרת עיצובים מרהיבים בבית, כך שכל אחד יכול ליהנות ממבחר עיצובים יפהפיים אשר משדרגים את הבית ועשויים, כולם, מגבס.

גבס לסלון

עיצוב בגבס

בחברת אשר שלמה עבודות גבס תוכלו ליהנות ממבחר גדול של עיצובים בגבס לכל מטרה. כאשר אתם מתכננים לשפץ את הדירה שלכם או לעצב אותה מחדש, השירותים של אשר שלמה עבודות גבס לא רק ייצרו לכם דירה חדשה ומשופצת, אלא דירה משודרגת, דקורטיבית ויפהפייה, בזכות עיצוב גבס ברמה גבוהה במיוחד, אשר ייצור עבורכם דוגמאות ועיצובים יפהפיים בטעם האישי שלכם. עם חברת אשר שלמה עבודות גבס תוכלו ליהנות מעבודה מקצועית ואומנותית גם יחד, וליהנות מדירה יפהפייה ומעוצבת בקלות רבה. אין כמו עיצובים בגבס של אשר שלמה עבודות גבס, אשר יהפכו את הדירה שלכם לדירת חלומות מרהיבה ויפהפייה. נסו ותיהנו!

 

רוצים ליצור עיצובים בגבס, שישדרגו לכם את הבית? בואו עוד היום לאשר שלמה עבודות גבס ותיהנו ממבחר אפשרויות של עיצוב גבס ומעבודה איכותית ומקצועית במיוחד!

לייעוץ הצעת מחיר וכל שאלה

ניתן להתקשר ל - 0525859222